Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023



ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΑΥΡΩΝΙΤΗ

Σχολικό έτος: 2022-2023

Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης

Το όραμά μας

Να είναι «το σχολείο που αγαπώ», ένα σύγχρονο και έξυπνο σχολείο, ανοικτό στην κοινωνία, τη γνώση, τις επιστήμες, την τεχνολογία και τον πολιτισμό, να διαμορφώσει τον ενεργό, δημιουργικό και κριτικά σκεπτόμενο πολίτη, να υιοθετήσουν οι μαθητές/τριες σημαντικές αξίες όπως η συνεργασία, η αλληλεγγύη, ο αμοιβαίος σεβασμός-ο σεβασμός των ορίων του άλλου, η ενσυναίσθηση, η ισότητα, η δικαιοσύνη, η αποδοχή της «ιδιαιτερότητας», η καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης-ο σεβασμός σχολικού χώρου

Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες

 

Α) δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν:

Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs), Δεξιότητες ζωής,  Δεξιότητες επιχειρηματικότητας, Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής  και της επιστήμης, Δεξιότητες του νου

Β) στόχοι που καλλιεργούνται ως προς το θέμα: απόκτηση γνώσεων, την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων, τη διαμόρφωση στάσεων και συμπεριφορών, την ανάπτυξη πρωτοβουλιών, την ενίσχυση καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων ψηφιακής μάθησης, τεχνολογίας και επιστήμης των μαθητών και των μαθητριών μέσω ομαδοσυνεργατικής, δημιουργικής και κριτικά αναστοχαζόμενης διδακτικής μεθοδολογίας.

 

Θα αναπτύσσεται η ίδια θεματική ενότητα σε κάθε χρονική περίοδο από όλες τις τάξεις του σχολείου μας, ενώ ορισμένα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων θα υλοποιηθούν σε συνεργασία εκπαιδευτικών και τάξεων των οποίων ταυτίζονται οι υποθεματικές τους.

 

 

 

 

Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Φροντίζω το Περιβάλλον

 

 

v  Α1΄ & Α2΄ τάξεις,

Υποθεματική: Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά: Ζωοφιλία, δικαιώματα ζώων και αειφορία

Τίτλος: Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες του 21ου αιώνα:

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs)  (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα)

·         Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα (4cs σε ψηφιακό περιβάλλον) (Ψηφιακή επικοινωνία, Ψηφιακή συνεργασία, Ψηφιακή δημιουργικότητα, Ψηφιακή κριτική σκέψη, Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας)

              Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Τανακίδου Φωτεινή

              (Α1΄), Χαϊδεμενάκη Άννα (Α2΄)

v  Β΄ τάξη,

Υποθεματική: Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

Τίτλος : Ομάδα Δράσης Μαθητών για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες του 21ου αιώνα: Δεξιότητες Μάθησης 21ου αιώνα 4cs ( Κριτική σκέψη, επικοινωνία) 

Ø  Δεξιότητες Ζωής: Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής ( Ενσυναίσθηση και ευαισθησία)

Ø  Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής  και της επιστήμης: Δεξιότητες της Τεχνολογίας

Ø  Δεξιότητες του νου: Μελέτη περιπτώσεων, κατασκευές, πλάγια σκέψη

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Κουσάταλη Αλεξάνδρα

v  Γ΄ & Στ΄ τάξεις,

Υποθεματική: Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά

Τίτλος: Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες 21ου αιώνα:

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία), παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Αυτομέριμνα, Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Προσαρμοστικότητα, Ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα)

Ø  Δεξιότητες επιχειρηματικότητας

Ø  Δεξιότητες  τεχνολογίας της μηχανικής και της επιστήμης:

·         Δεξιότητες της τεχνολογίας (Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων, διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών)

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Στρατηγική σκέψη

·         Πλάγια σκέψη

·         Ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός

·         Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές

·         Δεξιότητες Υπολογιστικής σκέψης

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Κυριακάκη Γεωργία (Γ΄), Τριανταφυλλίδου Κυριακή (Στ΄)

v  Δ1΄ τάξη,

Υποθεματική: Φροντίζω το περιβάλλον-Οικολογική συνείδηση

Τίτλος : WATERWISE! Το νερό με μέτρο!

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες του 21ου αιώνα:

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Επικοινωνία, Δημιουργικότητα, Κριτική Σκέψη, Συνεργατικότητα)

·         Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα (4cs σε ψηφιακό περιβάλλον) (Ψηφιακή επικοινωνία, Ψηφιακή δημιουργικότητα, Ψηφιακή κριτική σκέψη)

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Ενσυναίσθηση, Πολιτειότητα, Υπευθυνότητα)

Ø  Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης:

·         Δεξιότητες της τεχνολογίας (Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα ηλεκτρονικά μέσα)

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Στρατηγική σκέψη

·         Πλάγια σκέψη

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Λιβιάκη Ιωάννα

v  Δ2΄τάξη,

Υποθεματική: Οικολογία-Παγκόσμια, τοπική και φυσική κληρονομιά

Τίτλος : Η μνημιακή ελιά των Βουβών. Γνωρίζω, το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες του 21ου αιώνα:

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία Συνεργασία, Δημιουργικότητα)

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Υπευθυνότητα)

·         Δεξιότητες επιχειρηματικότητας (Προγραμματισμός, Παραγωγικότητα, Αποτελεσματικότητα)

Ø  Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης:

·         Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης (Παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας)

·         Δεξιότητες διαχείρισης των Μέσων (Ψηφιακός γραμματισμός)

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σταθάκη Μαρία

v  Ε΄ τάξη,

Υποθεματική: Φυσικές καταστροφές

Τίτλος : «Έχεις ζήσει Σεισμό; Έχεις δει Ηφαίστειο; Έχεις ακούσει για Τσουνάμι; Μάθε Τώρα για τα Μέτρα Προστασίας»

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες του 21ου αιώνα:

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Κριτική σκέψη (Critical thinking), Συνεργασία)

·         Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα (4cs σε ψηφιακό περιβάλλον) (Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας -  επικοινωνίας και συνεργασίας)

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Aυτομέριμνα, Ανθεκτικότητα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Οργανωτική ικανότητα, Πολιτειότητα)

Ø  Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης:

·         Δεξιότητες της τεχνολογίας (Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα)

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Στρατηγική σκέψη (Επίλυση προβλημάτων)

·         Πλάγια σκέψη

·         Κατασκευές

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Δημοπούλου Φωτεινή

 

Εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης: 10/10 30/11

ως προς τη Θεματική Ενότητα

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

 

v  Α΄ τάξη,

Υποθεματική : Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα

Τίτλος : Τα δικαιώματα των παιδιών

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες Κοινωνικής Ζωής (Ενσυναίσθηση, ευαισθησία, ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα)

·         Δεξιότητες Διαμεσολάβησης και Κοινωνικής  Ενσυναίσθησης: (Ενσυναίσθηση, ευαισθησία, ανθεκτικότητα,  Επίλυση συγκρούσεων)

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Τανακίδου Φωτεινή (Α1΄), Χαϊδεμενάκη Άννα (Α2΄)

Ø   Β΄ τάξη,

Υποθεματική: Εθελοντισμός

Τίτλος: Νοιάζομαι και Δρω (Ν&Δ) / Ίδρυμα Λαμπράκη και Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο Δεσμός

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες του 21ου αιώνα:

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Δημιουργικότητα (Creativity), Επικοινωνία (Communication), Κριτική σκέψη (Criticalthinking), Συνεργασία (Collaboration))

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Κουσάταλη Αλεξάνδρα

Ø  Γ΄& Στ΄ τάξεις,

Υποθεματική: Συμπερίληψη: αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Τίτλος: Το ταξίδι της μικρής Αμάλ-the walk

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες 21ου αιώνα:

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία)

·         Παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Αυτομέριμνα, Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Προσαρμοστικότητα, Ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα)

·         Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Στρατηγική σκέψη

·         Πλάγια σκέψη

·         Ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός

·         Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές

·         Δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Κυριακάκη Γεωργία (Γ΄), Τριανταφυλλίδου Κυριακή (Στ΄)

Ø  Δ1΄ τάξη,

Υποθεματική : Ανθρώπινα δικαιώματα

Τίτλος: Δυναμώνω τη φωνή μου, δυναμώνεις τη φωνή σου. Δικαίωμα στην ελευθερία έκφρασης

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής ( Αυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση  και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Υπευθυνότητα)

·         Δεξιότητες κοινωνικής ενσυναίσθησης (Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Επίλυση συγκρούσεων, Πολιτειότητα)

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Λιβιάκη Ιωάννα

v  Δ2΄ τάξη,

Υποθεματική: Ανθρώπινα δικαιώματα

Τίτλος: Τα ανθρώπινα δικαιώματα

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα)

·         Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης (Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Επίλυση συγκρούσεων)

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σταθάκη Μαρία

v  Ε΄ τάξη,

Υποθεματική: Εθελοντισμός

Τίτλος: Ενεργοί πολίτες εν δράσει!

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες του 21ου αιώνα:

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Δημιουργικότητα, Κριτική σκέψη, Συνεργασία)

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης (Πολιτειότητα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα)

Ø  Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης:

·         Δεξιότητες της διαχείρισης των Μέσων (Ψηφιακός γραμματισμός)

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Στρατηγική σκέψη (Επίλυση προβλημάτων)

·         Κατασκευές

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Δημοπούλου Φωτεινή

 

Εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης:10/12 7/2

ως προς τη  Θεματική Ενότητα

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

v  Α1΄& Α2΄ τάξεις,

Υποθεματική : ΥΓΕΙΑ: Διατροφή Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

Τίτλος : Δόντια γερά-Τρώγοντας υγιεινά

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs):

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα)

Ø  Δεξιότητες του Νου:

·         Αναγνώριση και επίλυση προβλημάτων, κατανόηση προτεραιοτήτων, ερευνητικότητα, πειραματισμό, εναλλακτική σκέψη

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Τανακίδου Φωτεινή (Α1΄), Χαϊδεμενάκη Άννα (Α2΄)

v  Β΄ & Ε΄ τάξεις,

Υποθεματική: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία –Πρόληψη

Τίτλος : Το σπίτι των παιδιών

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs)

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Δημιουργικότητα (Creativity),Επικοινωνία (Communication),Συνεργασία (Collaboration))

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Aυτομέριμνα, Ανθεκτικότητα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Προσαρμοστικότητα, Υπευθυνότητα, Σεβασμός και αποδοχή)

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Στρατηγική σκέψη (Επίλυση προβλημάτων)

Υπεύθυνες εκπαιδευτικός: Κουσάταλη Αλεξάνδρα (Β΄), Δημοπούλου Φωτεινή (Ε΄)

v  Γ΄& Στ΄τάξεις,

             Υποθεματική: Γνωρίζω το σώμα μου-

              Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

Τίτλος : Μεγαλώνω και αγαπώ το σώμα μου

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες 21ου αιώνα:

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία)

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (αυτομέριμνα, κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση και ευαισθησία, προσαρμοστικότητα, ανθεκτικότητα, υπευθυνότητα)

·         Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης

Ø  Δεξιότητες  τεχνολογίας της μηχανικής και της επιστήμης:

·         Δεξιότητες διαχείρισης των Μέσων (ασφάλεια στο διαδίκτυο, γραμματισμός στα μέσα)

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Στρατηγική σκέψη

·         Πλάγια σκέψη

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Κυριακάκη Γεωργία (Γ΄), Τριανταφυλλίδου Κυριακή (Στ΄)

v  Δ1΄ τάξη,

Υποθεματική : ΥΓΕΙΑ: Διατροφή Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

Τίτλος: Κυκλοφορώ με ασφάλεια

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες του 21ου αιώνα:

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs)

·         Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα (4cs σε ψηφιακό περιβάλλον)

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής

·         Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Πλάγια σκέψη

·         Ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Λιβιάκη Ιωάννα (Δ1΄)

 

v  Δ2΄ τάξη,

Υποθεματική: ΥΓΕΙΑ: Διατροφή Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

Τίτλος: Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs):

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Δημιουργικότητα)

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Αυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Ανθεκτικότητα)

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Στρατηγική σκέψη

·         Πλάγια σκέψη

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σταθάκη Μαρία

 

Εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης: 10/02 30/03

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

v  Α1΄ & Α2΄ τάξεις,

Υποθεματική: Επιχειρώ

Τίτλος : Δημιουργία ψηφιακής αφήγησης

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs):

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα)

·         Παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας

Ø  Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης

            Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Τανακίδου Φωτεινή

            (Α1΄), Χαϊδεμενάκη Άννα (Α2΄)

v Β΄ τάξη,

Υποθεματική: Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας –Γνωριμία με επαγγέλματα

Τίτλος : Στην τσέπη χαρτζιλίκι

Στόχοι/δεξιότητες:

·         Δεξιότητες του 21ου αιώνα (4cs):

·         Δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα (4cs) (Δημιουργικότητα (Creativity), Επικοινωνία (Communication), Κριτική σκέψη (Criticalthinking), Συνεργασία (Collaboration))

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:  Κουσάταλη Αλεξάνδρα

v Γ΄ τάξη,

Υποθεματική: : Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας –Γνωριμία με επαγγέλματα

Τίτλος : Γνωρίζω τα επαγγέλματα

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες του 21ου αιώνα (4cs):

·         Δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Συνεργασία)

·         Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα (4cs σε ψηφιακό περιβάλλον) (Ψηφιακή δημιουργικότητα)

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής ( Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Αποτελεσματικότητα)

Ø  Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης:

·         Δεξιότητες της τεχνολογίας (Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα)

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Στρατηγική σκέψη (Οργανωσιακή σκέψη)

·         Πλάγια σκέψη (Δημιουργική και παραγωγική σκέψη)

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Κυριακάκη Γεωργία

v  Δ1΄ τάξη,

Υποθεματική: STEM/STEAM-Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος : STOP MOTION ANIMATION

            «Όταν οι εικόνες κινούνται»

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs)

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα)

·         Παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας

Ø  Δεξιότητες  τεχνολογίας της μηχανικής και της επιστήμης:

·         Δεξιότητες της τεχνολογίας

·         Δεξιότητες της διαχείρισης των Μέσων

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Λιβιάκη Ιωάννα (Δ1΄)

v  Δ2΄ τάξη,

Υποθεματική: STEM/STEAM-Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος : Φαινόμενα στον νανόκοσμο

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs)

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία)

Ø  Δεξιότητες  τεχνολογίας της μηχανικής και της επιστήμης:

·         Δεξιότητες της τεχνολογίας (Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων, Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών)

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Πλάγια σκέψη (Δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη)

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σταθάκη Μαρία

v Ε΄ τάξη,

Υποθεματική: STEM/STEAM-Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος : Heroes of the World

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Στρατηγική σκέψη (Επίλυση προβλημάτων)

·         Πλάγια σκέψη

·         Κατασκευές

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής  (Πολιτειότητα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Προσαρμοστικότητα, Ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα)

·         Δεξιότητες επιχειρηματικότητας (Πρωτοβουλία, Οργανωτική ικανότητα, Προγραμματισμός, Παραγωγικότητα)

Ø  Δεξιότητες του 21ου αιώνα:

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα)

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Δημοπούλου Φωτεινή

v Στ΄ τάξη,

Υποθεματική: : Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας –Γνωριμία με επαγγέλματα

Τίτλος : Bookmark Company

Στόχοι/δεξιότητες:

Ø  Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs)

·         Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία)

·         Παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας

Ø  Δεξιότητες ζωής:

·         Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (αυτομέριμνα, κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση και ευαισθησία, προσαρμοστικότητα, ανθεκτικότητα, υπευθυνότητα)

·         Δεξιότητες επιχειρηματικότητας

Ø  Δεξιότητες  τεχνολογίας της μηχανικής και της επιστήμης:

·         Δεξιότητες της τεχνολογίας (Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων, Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών)

Ø  Δεξιότητες του νου:

·         Στρατηγική σκέψη

·         Πλάγια σκέψη

·         Ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός

·         Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές

·         Δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Τριανταφυλλίδου Κυριακή

 

Εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης: 10/4 10/6

 

 


 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια